Iubirea nu se spune, ea se simte, ea se traieste.


" Visez doar la tine… visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini? Tu esti visul meu… unicul meu vis… As vrea sa te cuprind in brate, sa te string asa de tare la piept incit TU si EU sa devenim un singur suflet." 
  Stau si incerc sa mai scriu ceva frumos, dar inspiratia imi dispare atunci cand ma uit la ceas si vad ca este fix,incep sa ma gandesc,oare....... miroase a dragoste? :)
   M-am uitat acum cateva zile in dictionar sa vad daca pot gasi o definitie mai clara a iubirii,dar vazand ce termeni sunt folositi m-am lasat pagubas.........de aceea pot zice in
termeni folositi de mine ca iubirea este acel sentiment inimaginabil, unic dragut in care ti se intampla atat de multe lucruri deosebite si frumoase incat nu mai vrei sa treaca
timpul,mai bine zis te simti ca in Rai......atunci cand traiesti aceste momente persoana de langa tine reprezinta totul. 
  Atat practic cat si teoretic Iubirea se naste prin dragoste pentru ca mai intai intalnesti acel sentiment numit"a te indragosti" care se transforma intr-o mare iubire.
Iubirea nu este perfecta dar trebuie sa o faci tu nu printr-un sarut sau o imbratisare sau un simplu "te iubesc" ci prin fapte,caci cu vorbe poti minti pe oricine dar la un moment dat totul iese in relief.
  Sunt multe de zis, dar putine de facut pentru ca iubirea iti poate scapa de sub control atunci cand esti vrajit de situatie.............intrun sens bun dar si invers pentru ca
atunci cand iubesti ai incredere totala in persoana de langa tine, dar in cele mai multe cazuri te poate dezamagi, iar u fiind orbit de dragostea transformata in iubire ii mai acorzi o sansa pe care daca nu stie sa o profite te poate pierde, dar oricat de multe sanse ii acorzi persoana de langa tine nu se va schimba niciodata,pentru ca un simplu
"te iubesc"nu inseamna gata, inseamna prefacatorie.
   A iubi inseamna a trai viata celuilalt. Sa uiti de tine si sa te daruiesti cu totul celuilalt fara a astepta vreodata ceva in schimb, aceasta este adevarata iubire
  Iubirea adevarata este aceea care te lasa sa traiesti si sa exprimi liber ceea ce esti. Ea te face sa te simti mai liber si mai puternic, tocmai pentru ca iubesti. 
 Daca unul dintre parteneri - sau ambii - trebuie sa renunte fie si numai la o parte din ceea ce sunt, atunci acel cuplu traieste intr-o iluzie care, mai devreme sau mai tarziu, se va destrama dureros. Il iubim pe celalalt pentru ceea ce este, nu pentru cum am vrea sa fie acesta.


  Cand iubesti timpul trece fara sa il simti,asa cum este si in viata cand ti se intmpla un lucru deosebit,de aceea trebuie sa profiti de fiecare secunda, minut, ora, saptamana, luna, an ca si cum ar fi ultima clipa.Iubirea este unica pana in momentul in care intervine despartirea pentru ca nu stii ce
sa faci, te gandesti in acele momente de groaza la toate momentele petrecute
impreuna si chiar daca ai vrea sa se mai repete esti sigur sau sigura ca nu se va mai intampla...,dar oricum iubirea este unica si merita traita din plin...!!! 

"Te iubesc cu toata fiinta si nu trebuie decat sa incerci sa patrunzi in adancul sufletului meu, ca sa vezi cat de mare e iubirea mea pentru tine…"
 


 
"Pentru ca să fiu fericit eu nu vreau decât să fiu mereu cu tine .să te ţin în braţe şi niciodată să nu pleci de lângă mine...te iubesc la infinit şi îmi lipseşti cumplit..."
 
Va Urma... 
  • Articol postat de Victor